Kako pomoći detetu u osnovnoj školi da savlada nastavne sadržaje prirode i društva, da ih proširi, da stekne navike korišćenja tih znanja i veština u svakodnevnim situacijama? Svrha predmeta prirode i društva je da osposobi učenike za usvajanje i otkrivanje novih znanja, njihovo povezivanje, zatim razvijanje sposobnosti posmatranja, uočavanja, otkrivanja, logičkog zaključivanja i usmenog (ponekad i pismenog) izražavanja.
субота, 14. децембар 2019.
Заштита животне средине
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Природа и друштво
-
МАГНЕТИЗАМ 1. Шта је то а) магнет : _____________________________________________________________________ _____________...
-
У уводном делу часа ученици препознају звуке које чују: куцање сата, падање кише, лет авиона, грмљавину, звук бушилице, кретање аутомоб...
-
Учитава се...
-
Старе зграде , куће и прдмети сведоче о прошлости неког краја. О начину живота људи и догађајима из прошлости сазнајемо из сачуваних старих...
-
ЖИВА ПРИРОДА Чине је БИЉКЕ , ЖИВОТИЊЕ и ЧОВЕК. Посебна наука - БИОЛОГИЈА (биљке – БО...
-
Светозар Милетић је рођен у Мошорину , Шајкашка ( Бачка ) 22. фебруара 1826 . године, као најстарији од седморо деце, у сиромашној ...
-
Šuma - biljni i životinjski svet
-
После сваког новог слајда стисни паузу
-
"Питам се, питам се" је полусатна дечија еколошка емисија која обрађује теме везане за природу, заштиту животне средине, пон...
-
Висибаба Узалуд се висибаба трудила да пробије тврду земљу и избије на светлост дана. "Ох, што је ове године тешко прокли...
Нема коментара:
Постави коментар